Samurai ve Kredi Agent

Samurayin Song (Robert Pinsky) yasam üzerindeki Samurai's görünüm yakalar. Bu ruhu için yasayan basit yasam ve yüksek düsünme bir tutum, açiklanir ve kendi kendini içinde memnuniyeti bulma. Samuray bir Spartan yasam olmadan ve is henüz yüksek ruhlari korumanin bir yasam örnegidir.

Samurai Song

(Robert Pinksy By)

When I Yaptigim hayir çati vardi

Audacity benim çati. Ne zaman oldu

Hayir supper gözlerimi sofraya oturdular.

When I hayir gözleri sahiptim dinledim.

Sirada I
When I vardi hayir bekledi düsündüm.

When I Yaptigim hayir babam vardi

Bakim babam. When I vardi

Hiçbir anne I siparis kucakladi.

When I Yaptigim hayir arkadasi vardi

Quiet arkadasim. Ben hiçbir vardi

Enemy Bedenimi karsiydi.

Ben yaptim bir tapinak vardi

Sesimi my tapinak. Var

Hayir rahip dilimi benim koro oldugunu.

Ne zaman var kismet anlamina gelir

Benim demek midir. Ne zaman var

Nothing, ölüm benim servet edilecektir.

Need benim taktiktir, kopmanin

benim strateji midir. When I vardi

Hayir lover I uyku kur.

Gayrimenkul patlama 2007 yili ileri ve hizli. Bomun A anahtar oyuncu Lending Agent olan misyonu daha az gerekçesi ile daha ödünç aslinda, Emlak (veya Unreal Estate giden olmustur?) mani. ipotek kredi uygulamasinda var üç C's hangi esastir, yani bir borçlunun nitelikli Karakter, Kapasite ve Kollateral. Karakter kredi puani ile ortaya çikar. Kapasitesi (veya gelir) Gelir ifadelerine (W2's) ve Collateral mülkiyet degerlendirilmesi tarafindan denetlenir. korkusuzca krediler onaylarken iken ve komisyonlarin toplamasinda ve borç verme ajan terk ayni heves ve direncini gösterdi üç C adl Samurayin fiziksel konforlari ve iliskileri terk sergilenmektedir.

Ben asagidaki (amatörce yazili) siiri parçasiyla adim Bay Pinsky to özürlerini ile direnemedim.

Ödünç veren Agent Song

Zaman borçlulara, zavalli kredi vardi

Ben kör inanç ile gitti

onlarin kredi puan As.

Onlar, kapasite yoksundu

I Teaser oranlari kullanilmis

Daha fazla hak kazanmak için.

Zaman kollateral düsük idi

I banked

akilsiz ve devam takdirlerini On.

Bile fiyatlari üstü, went

Borçlulara benim telefon zil tutulur

Ve ben usulüne, yükümlüdür

40 yillik krediler ile.

Göge dogru ev fiyatlari gitti

yerçekimi Defying.

I, hayir gelir-check No varlik kalabilir

Ipotek mükemmel agirbaslilik ile.

Hiçbirsey else çalisti

A ve Sub Prime Alt To

I condescended.

(Oldu böyle bir suç?)

Lending benim misyon oldu

I komisyon parçasini sevdi.

Ama yaniyordu konut,

batakliga sikismis mi

Herkes, kasvet konusuyor

Durgunluk ve ekonomik doom.

Ama nerede Regülatör edildi

Zaman konut bir patlama vardi?

Simdi konut yanikligi etkilenir

Gloomy Foreclosures sol ve sag.

Cocuklar pets ve esler,

Hergün evlerden tahliye olmak.

Ama sen umrumda düsünüyorsun?

Hayir, hiçbirsey Korkmamiz gereken.

Ben, benim milyonlarca yaptik

Ve simdi Emekliye ayarlamak duyuyorum.

No comments:

Post a Comment