Fonlar Migrant Isçiler Yardim

Birçok kisi her yil alanlari çok gerekli bitkilerinde ki Ulusumuzun yem hamil çalismak bizim sinir çapraz. kim sinir çapraz Birçok genellikle ailelerle kökenli Hispanic olup çok kendileri ve aile için daha bol yasama ariyorlar. Öyle görünüyor ki dogru degil dilsiz alan isçiler sik sik yanlislikla bu insanlar. Çogu zaman bu insanlar kendi ülkelerinde ve kazanilmis olanlara ABD'de egitim görmüs bazi egitim var. Tarlalarda ailelerini desteklemek için çalisirken çalisirken, çogu kez tarla isçileri b
Çocuklara ve yukariya büyüyor iyi egitim ve arzu üniversiteye siparis yasamlarini artiracagini kariyeri için gitmek ile büyüdük. Office Göçmen Egitim bu insanlarin bir Community College veya Üniversitesi'ne yardimci olmak için kuruldu. Okul Yardim Göçmen Programi denir (CAMP) göçmen veya mevsimlik tarim isçileri ya da çocuklari olan ögrencilere yardimci olur. yerel Community College katiliyor veya Lisans ögrenciler Üniversitesi'ne ve basvuran onlara çalismalarda devam yardimci olacaktir fonlama are getting kabul edilmektedir. Simdi program yaklasik yilda 2000 CAMP katilimcilara hizmet vermektedir. Orada bu ögrencilerin onlari kolej devam saglamaktir yardimci diger nonprofit özel ajanslari are.

Simdiye biz Amerikan vatandaslarinin bizim Akademileri katiliyor degil, biz is piyasasi, sinirin her iki taraf için daha iyi alma sürecini gelistirmek için komsu ülkeye yardim ediyor bu ögrencilerin yardimci olarak anlamak ögrencilerin konusma farkinda. Insanlar nerede yasayabilmekte ve süphesiz aileleri destek gidecegim. En iyi yolu asagi bu süreci yavaslatmak için uygun araçlari saglayarak kendi ülkelerindeki hayatta kalmak için. Tipki göçmen isçilerin çogu ülkemizde her yil is çok ve yasam aileleri için daha iyi, çünkü vatandas olma kalmak böylece üniversite mezunlari yok. bu mezunlarinin Birçok doktor ve avukatlar veya belki bir bilimadami ve bu gerçekten Milletimizin için iyi seydir haline. Biz bu ülkeye kendilerini desteklemeyi ancak bizim millete becerilerini bir bütün olarak eklemek muktedir göç insanlara ihtiyacimiz. Kamp Programi biri iyi programlar bizim millet daha fazla gibi bu sirayla ve komsu ülkelerde daha iyi bir yer hepimiz yasamak için millet yapmak için ihtiyaci olan insanlara yardim etmek zorundasiniz biridir.

No comments:

Post a Comment