Kaydetme Para: Bir Bargain bir Bargain Degildir?

Muhtemelen önce bu duydum. hala true çünkü That's OK, tekrar duyarsiniz. It sen bilmiyorsun seyleri sizin almak degildir, sen bu sadece dogru degil emin için bildiginiz yönleridir. That özellikle true zaman paradan tasarruf gelir's. Biz iyi true vaktiyle Event'e olabilir para tasarrufu hakkinda bazi seyleri kabul büyüdüm. Onlar hareketsiz true bazi durumlarda olabilir. Hangi durumda hangi, sen yani bazi nakit ve mesale of sürebilir oldugunu bilmiyorsaniz. (Ya da bana gönderin ve senin için yapac
"" Sen para biggest boyutunu __________." alis kaydetmek edecegiz

Belki öylesine, ama dogrulamaniz benim kullanisli pocket hesaplayicisi istiyorum. Iste nasil Görüyorum's.

Birincisi, büyük boy gerçekten ucuz nedir? Geçenlerde bakkal vasil, I soguk tahil aliyordum. Marka gerçekten önemli degil. Magaza üç boyutlari - küçücük, normal, ve bu sey stoklanmayacaktir kendi zip kodu vardir. Üç farkli fiyatlar. Büyük kutu en iyi anlasma oldu mu? Hayir fiyat alin ve bölmek ons iki sayisina göre veya porsiyon sayisi kutusunda. Ben beslenme panelinden porsiyon sayisini kullanin. Bu durumda, hizmet basina en düsük maliyet orta boy alis geldi. hizmet basina en pahali maliyeti nedir? Önünüzde bagli degilsiniz okuyorsaniz? Evet, en büyük kutusuydu.

Eve en düsük kez Ikinci bile, en büyük boyut kayit en düsük maliyet, degil mi? Eger peynir size minivan içinde yük iki alir o blok satin alirsaniz, ama sen onu yarisini atmak, hala bir pazarlik degil mi? Ödedigin fiyat atin ve bölmek gerçekte kullandiginiz porsiyon tarafindan. That gerçek maliyet's.

"Bu satis" ve onun kuzeni, "Ben bir kupon vardi."

Satis ve kuponlar sen zaten satin almaz seyler için çok uygundur. Ayrica stuff için iyi size denemek istiyorum konum. Eger dolapta bakarsaniz Ama, orada uzun bir süre ve oldu hala üzerinde satis etiketi bulunuyor seyler bulacaksiniz bahse girerim.

's saçma limitlerine bu fikri alalim. gerçekten köpek mamasi o £ 50 sack üzerinde pazarlik getting, satilik Are ve çift kuponlarla, bir köpek yoksa?

"It ucuz, ama yanimdan alirsiniz."

adl cheapo satilik, bile, a kupon sahiptir ve ihtiyaciniz seydir.Bir it a iyi dagitmak nedir? Zig Ziglar dedigi gibi tarafindan '-' nadiren 'nedir olsun iyi satin'. baska yol Put, ucuz seyler nadiren iyi ve iyi seyler nadiren ucuz vardir.

Size bir örnek vereyim. Ben genç, ben ucuz araba almak egilimindeydi. Tüm gerekli temel ulasim oldu. Öylesine I a $ 1200 Büyük araba aldim. Bir yil sonra ben bir $ 800 iletim koymak. yani yildan sonra $ 1200 motor ve $ 400 fren çalismalarinda. Ben bunu ticareti, bunu yaklasik 600 $ var. Yani 3000 $ + için, ben yaklasik üç yil veya yaklasik 1000 $ yilda sürdü bir araba vardi. Üçüncü yil sonra, yeni bir 7000 $ kamyoneti için bu araç ticareti. (Ben bu oldu önce biraz zaman.) Söylemistim Ben 7 yil boyunca o küçük pikap sürdüler ve temel bakim ötesinde yaklasik 120 $ koydu. Ben o araç ticareti, Neredeyse $ 5000 ticarette got. I hakkinda $ 2000 veya biraz altinda $ 300 yilda için o küçük pikap 7 yil sürdü.

Hangisi iyi anlasma neydi?

Çizgi para kurtarmaktir, Ödevini yapmamiz gerekiyor. Paranizi için makul deger istiyorum. tavsiye Bir final parçasi - ince baski okuyun.

Birkaç dial-etrafinda telefon hizmetleri sabit oran aramalar sunuyoruz. One kullanilmis B-liste celebrities adl hala 99 sent için 20 dakikalik telefon ebil almak söylüyorum üstünde milyonlarca harcamayi. sen tam 20 dakika konustuk takdirde, wasnt kötü anlasma. için konusmak daha fazla ve bir dakika oran basina daha az içeri Talk basladi ve hala 99 kurus ödedi. Eger çevirmeli etrafinda Büyükanne aramak için kullanildiginda ve onu telesekretere dinleme, arama 15 saniye harcadi Yani aslinda size 3,96 $ dakikada maliyeti. Ne pazarlik!

No comments:

Post a Comment