Meli Is ve Kisisel Finans Okulu Taught olabilir mi?

Okulda oldugu zaman ne is ve kisisel finans tavsiye size ögretti olmustu istersiniz? egitim amaci Gerçek dünya için çocuklu hazirlamak degil midir?

Ben bütün çocuklarin on iki yasindan itibaren on alti yasindaki temel is ve kisisel finans becerileri ögrenmek gerektigine inaniyoruz. Neden çocuklara ögretmek degil nasil ipotek ve emeklilik çalisir. Everybody bir yer ve yasamak onlar günün birinde emekli gerekecektir uzun ömürlü varsa ihtiyaçlarini.

kredi karti borcu nasil yönetilecegi Okulla
Ögrenciler nasil pazarlik ve takas ögrenmelidir. Tüm bu her gün hayatlarinin geri kalaninda yapiyor olacak sonra. Peki ve kar marjini isaretlemek arasindaki fark yukariya ögrenme?

para nasil ele Learning okulda iyi zorunlu ders olacakti. siz "Business & Kisisel Finans" gibi bir sinif eklerseniz ve standart tüm çocuklar sonra ne subject Kaldirmak cekti veya az off yapmak için yapmak?

Ben bir dönem Latin bir gün geçirdi. Bu hos çok Hayatimda yararsiz olmustur. herkes Latin ögrenme yararlandi Has? I hakkinda Yunan tanrilari, read eski kitaplar translated ve ben 4 yildir is o sonra I biricik simdi öbekleri bir avuç hatirlamak itiraf etmeliyim.

Nasil birçok hatirliyorum Cebir ve Trigonometri begenmek stuff üzerinden terleme? Olan bu sizin için yararli hayatta oldu? Elbette bu gerekmez böyle ayrintili her çocugun & sadece ihtiyaçlarina ögretti olmak bilimciler ve matematikçiler tomurcuklanan ögretildim olmak?

I sanat siniflari vardi. Neredeler gerçekten gerekli? Ben de ögretildi nasil örme ve dans? Ne noktasina neydi? Peki din egitimi? Gerekmez seyler bu tip Pazar okulda ögretilir mi? Gerektigini bu konuda gerçekten okuldaki tüm ögretilmelidir?

Ben ki tamamen bu konularin kaldir savunuculuk degilim. sen o gerçekten bir dönem Business & Kisisel Finans bir günün için tüm Büyük çocuklu yer açmak için hafifçe diger bazi konularin az ögretmek kurmak kolay olacaktir.Her görebilirsiniz.

bu BK'da ekonomi yarar misiniz? Bunu eminim. ögrenciler okul sabit ve degisken faiz ipotekler anlamamizda having gideris Imagine. Onlar nasil onlarin banka hesabinizi yönetmek ögrendim cekti ve onlarin banka tablolarin check. onlar nasil brüt / nett kar marjlari hesaplamak bilselerdi ve birbirleriyle biri yatirim karsilastirmak harika olmazmiydi?

Birçok kisi argümani bu bilgilerin ebeveynleri tarafindan ve okul ögretmenler degil tarafindan ögretilmelidir yapacaktir. Sorun su ki, birçok ebeveyn kendi kisisel finans temel kavramlari anlamis degiliz! bile çocuklarin önünde tartisilmistir edilmemelidir özel meselesi olarak Bazi görüntülemek kendi kisisel maliyesinin.

Hangi konularda size onlar daha ögretmelidir ve hangi konularda daha az bir yer açmak için ögretmelidir düsünüyorsunuz?

No comments:

Post a Comment