CLTV, DU & LP - Nedir bu?

Ben mortgage piyasasina iliskin medyadan ilgili tüm kötü hype biliyorum. Ve tabii I bizim baskan adaylari üzerinden ekonominin asagi kosmak tekrar tekrar her duydum. Bu, her seçim yil olur.

çok mesgulüz yasamlari ile Maalesef insanlar duyuyorum ve bütün bunlar okuyun ve o dogrudur düsünmeye baslarlar. Hepimiz bu duymus: "Bir yeterince sik kisi bunu true" olduguna inaniyoruz ecek yalan söylemek Eger. Buyrun!

ekonomimizin biraz yavas su anda var mi? Evet, ama Dumpster degildir.

bagimsiz i
Gerçek alçaklar büyük sirketler ve dev kredi are. beni New York Bassavci, Andrew Cuomo onun yararina "yalnizca bagimsiz deger biçen ve broker koyarak tüketici zarar ecek yeni yasalar ile tüketici" kaydederek durumun kullaniyorsa begenmek politikacilar belirtmeyi unutalim Don't disari is. Ama tabii kendisi için bir ad yapiyor. Ne bakim does. Bil bakalim onun siyasi asperations nelerdir?

Eh, yeter! Dün çok basit soru aldim ve bunu hakkinda buradayim iste sonradan anlayacaksiniz düsünmek birkaç nedenlerle yaziyorum.

I istendi Soru: "What CLTV ve LP nedir?"

Cevabini CLTV yanlisidir Kombine Kredi Fiyat için. Bu terim ne zaman bir mal üzerinde birden fazla kredi oldugunu ifade eder. ilk ipotek degerlendirilebilecek degerin 80% olup varsa degerin% 15'lik bir 2 kredi oldugu Örnek olarak, olan CLTV% 95'tir. Endüstride bu Kombinasyon Kredileri diyoruz.

LP Loan Prospector için bir terimdir. Kredi Prospector degerlendirme ve onaylar veya bir FHA, VA, ya da Freddie Mac kredi onaylamamasi bir bilgisayar programidir. DU, masaüstü Underwriting benzer bir program Fannie Mae, FHA veya VA krediler için kullanilir. Bir uygulama bu programlari araciligiyla çalistirmak olmustur, onlar basically, ... bilgisayarda bir onay vermistir nedeniyle siralamak canli sigortaci sonra sadece belgelere dogrulamak bulunmuyor. Kredi alisilmadik bir durum nedeniyle onayli degilse, borç veren bu durumda kredi hala kabul edilebilir bir el underwriting yapmak seçebilir.

Bu konuda yazmak için benim ilk nedenle bu kredi karsiligi borç verme ARE haberdar etmek. Mortgage sektörü canli ve iyi medya ve baskan adaylari ragmen bulunuyor.

bir tüketici bu unbelievably düsük faiz oranlari dolu avantaj almalidir As. Refinancing para bir ton kurtaracak sizin faiz oranini düsürmesi.

durumda yukarida, ipotek bir 1 ve 2 birlestiren bir çok akilli finansal hareket ve ayni zamanda ödemeleriniz düsürür.

Eger bir ev satin düsünmeye varsa orada simdi daha iyi bir zaman. Gerçekten gibi demek ... YAPIN. En kisa zamanda yeni bir cumhurbaskani seçildi, ve hangi biri, oranlari geri gidecek önemli degildir. Ben ne olacak bu söz veriyorum. Her seçim yilinda olur.

Sadece sen saygin bir broker gidin emin ve yapmak daha house Ödeyebileceginizden almayin.

No comments:

Post a Comment