Siparis Finansmani - Kolay Para

Dictionary.com göre kelime kolay hakkinda 17 tanim vardir. En alakali tanimlari sunlardir:

1. Degil sert veya zor; 6. Degil külfetli veya baskici; 7. Degil etkilemeye veya üstesinden zor; 11. Degil siki veya constricting; 14. ticaret yilinda elde etmek zor degil demektir. " Bu makalede kolay para kullanildigi sekliyle fikrine iletmek kastedil yani belli kosullarda 2008 para siki ve zor elde etmektir bunlar çok zor kez diger isletmelere kolayca para katlanarak büyümek alabilirmiyim ürünleri sa
gezegenimizin toprak On adamim binlerce yildir para icat etmedi. nasil ticaret ve onlar gerekli mallar için barter ögrendi medeniyetler ve ulus devletler gelistirilen adam As. Para takas sorunlarini çözmek için icat edilmistir. Çiftçiler onlar ne zaman gerekli istedim ne ticaret için bir ürün olan temelde örnegin arasinda bir zamanlama sorunu vardi. Icadindan ve altin ve gümüs kabulü sikkeleri bu zamanlama uyumsuzlugu üstesinden yardimci oldu. Çiftçi için bitkileri satabilir altin ve ticaret altin, gerekli diger seyler için de gereklidir.

Kagit para birçok nedenle degil hangi altin veya gümüs büyük miktarda etrafinda tasiyan rahatsizlik kaybetmemk içindir en icat edilmistir. Kagit para gizlemek daha kolaydir. erken 1900 Until ABD'de kagit para aslinda altin için itfa olabilir's. 1933 geçti yasalarin sahiplik yasadisi ilan Büyük Buhran Baskan Roosevelt sirasinda daha adl $ 100 altin bireyler tarafindan. yüzyilin çevirmek By, ABD hükümeti kolay para kesfetti. onlar gerektikçe Artik fiziksel altin rezervleri ihtiyacini tarafindan kisitlanan, hükümet baski presleri Ancak kadar para out churned; ve politikacilar devlet tahvili, çesitli hükümet kredilerin satisi gibi semalari icat ve para arzinin kontrolü araciligiyla on iki bölgesel Federal Rezerv Bankalar ülkenin ekonomi ve para arzi yönetmek için.

Bizim hükümetin kolay para aslinda her Amerikali çok dik fiyat neden oluyor. , Daha fazla gaz, giyim gibi ithalat için, ücret uygulanir dünya ekonomisi paramizi farkinda olarak daha az deger ve gida, biz yurtdisinda, Avrupa'da örnegin seyahat halinde, bunun yaklasik bir buçuk dolar satin alir bulmak tek Euro, Avrupa'nin para. Sonuç olarak, Avrupa oteller, restoranlar, mal ve hizmetler yüzde elli daha fazla dolar olan zayiflik nedeniyle Amerikalilar için maliyeti. Alayli, US müzisyenler Avrupa'da it "Dolari" onlari ödemek az maliyetleri çünkü dan onlar Amerika'da yapabilirsiniz fazla para yaptirin. Bu ekonomik durumun ragmen birçok US isletmeler yenilikçi, yaratici ve çok hizli hizda büyümeye hazirsiniz. Siparis Finansman hizli büyüme sartlarina kolay para çözüm olabilir.

Neden çalisir? Siparis finansman zamanlama sorunu mallar için alici önce üretici ödemek çözer kagit para ve altin gibi ürün için saticinin ödedigi takas zamanlama uyumsuzluk sorunu çözüldü. One gerçek dünya örnek köpek ve cats için popüler ürünlerimizi gelistirilen bir sirketin olgudur. müsterilerine çogu küçük magazalar edildi. Bir gün onlar neredeyse aylik bazda kendi isini double cekti büyük kutu deposundan a iri siparis aldi. Is nakit, siparis verilen yoktu. Siparis finansman nakit akisi sikintisi ürünlerin üretimi için ödeme ve mal büyük bir kutu müsteriye sevk almak çözüm sagladi.

Nasil çalisir? kredi mektubu üreticiye ödeme garantisi verilir. mallarin maliyetleri üreticiye kisa sürede mallar Yukaridaki örnekte, büyük kutu saklamak için teslim edilir ödenir. Bir hesap alacaklar finansman düzenleme siparisin ve islemin kredi yan mektubu için ödemek olusturulur. Zaman alici ticari alacaklar, borç veren, genellikle finans sirketi veya banka istiraki uyarinca sözlesme ve ödenen kar saticiya binili vardir öder.

Neden kolay para nedir? saticinin kredi ana kriterleri finansmani güvenli degildir Çünkü; alici kredi finansmanina desteklemek için kullanilir. Yine de, iyi karakter ve deneyim kredi için önemlidir. Vade diligence süreç kredi hiçbir önceden UCC-1 Liens sirkete saygiyla biri belirlemeniz gerektiginde sirasinda. orada iflas gibi ciddi kredi konulardir durumunda sahip borçlunun için iflas mahkeme onayi gerekli olacaktir. durumlar Bu tip genellikle Bankasi tarafindan onaylanmis, ancak olamazdik finansman hala nispeten sartlar göz önünde bulundurularak kolay elde edilir. Ve Varsa sermayenin neredeyse sinirsiz miktarda. isletme öylesine finans tesis böylece satin siparisleri solid, kredi verilmeye varliklar dan are uzun büyümek iradesine büyüdükçe.

1959 Barry Gordy yilinda Motown Records'un kurucusu ve Janie Bradford bir sarki denilen yazdi "Money" (That's What I Want). Sarki, plak sirketi için ilk büyük vuruldu. Bu Beatles tarafindan 1963 yilinda kapatilmistir. Herkes kolay para istiyor. Iste sözleri sunlardir:

Hayattaki en iyi seyler ücretsizdir

Kuslari ve arilari için Ama sen tutabilirsiniz em

Simdi bana (yani Istedigimi's) para vermek

Benim (bu benim istedigim istiyorum)'s

That ne I (adl Istedigimi's istiyorsaniz) evet's

That Istedigimi's

Sevgine bana heyecan verir

Ama sevgine benim faturalarini ödemek yok

Simdi bana (yani Istedigimi's) para vermek

That ne I (adl Istedigimi's istiyorsaniz)'s

Benim (bu benim istedigim istiyorum), evet's

That Istedigimi's

Money herseyi alamadim, dogru

Ne, I kullanamiyorum alamazsam

Simdi bana (bu benim istedigim) para vermek

Benim (bu benim istedigim istiyorum) kullanicisi

That ne I (adl Istedigimi's istiyorsaniz) evet's

That Istedigimi's

Eh, simdi bana (bu benim istedigim) para vermek

para Bir çok (yani Istedigimi)'s

Whoa, evet, beni (yani Istedigimi's) borcum

Oh, simdi bana (bu benim istedigim) para vermek

That ne I (adl Istedigimi's istiyorsaniz) evet's

That Istedigimi's.

Alt satirinda: Satinalma Siparisi Finansman geleneksel banka finansman karsilastirildiginda kolay nakittir. kagit para için hükümete baski presleri benzeri, satinalma siparisi finansmani hesaplariyla, isiniz için neredeyse sinirsiz nakit kaynagi olabilmektedir alacak finansman veya faktoring kombine. Is istedigin bu?

Copyright © Finansal Hizmetler Gregg 2008

No comments:

Post a Comment