Mesleki Sahtecilik Önleme - Bölüm 1 Hakkinda Ortak Yanilgilari

Yanlis Varsayimlar senin yillik denetim hakkinda

"Biz bir IBM firmasi tarafindan yillik bir denetim var. Onlar olusmasini's herhangi dolandiricilik yakalayacak. " size mali tablolarin ne dolandiricilik yüzdesi sen varsayalim do yillik denetim çünkü Kurulusunuzun tamamen baslangiçta her yil bagimsiz denetçiler tarafindan ele geçmektedir korunuyorsa düsünüyorsaniz? Hemfikir azindan 90%? Peki% 50? sen kesinlikle azindan 20% olmalidir düsünüyor musunuz? bir ankete Dernegi Certified Sahtekarlik In
Ne zaman Müsavirler Muhasebeciler (CPA) bir firma, bir kurulusun mali tablolarin denetim yapar, Dolandiricilik tespit adimlar atmaya mesleki standartlar altinda bir sorumlulugumuz var. Ancak bir denetim onlarin temel amaci algilama ve sahtekarlik önlenmesi degildir. Onlarin ana hedefi olup finansal tablolarin oldukça belirtilen muhasebe politikalarinin uyarinca taki onlar bir okuyucuya yaniltici olmayacaktir sunulmustur belirlemektir. bagimsiz mali tablo denetimi yalnizca bir yönü are sahtekarlik algilamak için Steps. CPAS denetim iletken âlâ bir mali tablo denetimi iletken olabilir iken Ve, onlar Sertifikali Sahtekarlik Inceleme (CFE) olmayabilir ve veya algilama ve sahtekarlik önlenmesinde adli denetim araciligiyla egitim almamis olabilir olabilir.

bir Adli Denetim vs Mali Tablolar

Standart mali tablo denetimi uzakta bir adli denetim veya operasyonel denetim farklidir. bizim CFEs bir adli denetim kurallari Kuruldugunda, normalde özellikle ve tasarlanmistir öncelikle dolandiricilik olusumunu algilamak için. Biz operasyonel denetim yürütebilme buna özellikle dolandiricilik olusumu için potansiyel belirlemektir ve onun önleme için merdivenlerinde danismanlik saglamak tasarlanmistir. Bu denetimler uzakta daha kapsamli anti-dolandiricilik prosedürlerin onlarin kullanimdaysa ve oldukça standart mali tablo denetimi farklidir.

Sorun Çözme

bu pinti bagimsiz muhasebecilerin bir firma tarafindan bir denetim having yararli bir kurulusta mesleki dolandiricilik caydirmak degildir mu? Hayir, anlamina gelmez tüm güncellenmistir. yillik bir denetim Having bu amaca ulasmada biri faktördür. Ama yillik denetim diger sahtekarlik önleme politikalari ve prosedürlerine tarafindan güçlü iç kontrollerin gibi iç denetim usulleri takviye olmalidir, çalisani arkaplan çekler, hatlari ve bazen bir adli denetim veya operasyonel denetim. mesleki sahtekarligina karsi kurulusunuzun sadece koruma ve kötüye yillik mali tablo denetimi eger Kisacasi,, kurulusunuz muhtemelen uzakta daha savunmasiz senden daha farkinda.

Sonraki Konu: Iç Kontrol

No comments:

Post a Comment