0% Faiz Finansmani a "Danger" Sign oldugunu

Sana "12 ay boyunca hiçbir ilgi finansman not reklamlari gördüm eminim!" Belki siz bunu ikinci düsünüs verdi. Belki bile yem aldi. Bana bazi nedenleri "ikinci düsünce" disarida böyle bir anlasma çalistirmak olmalidir vereyim.

nasil bildigim tek kisi yem aldi düsünün. Marge up yillarda Sosyal Güvenlik ödemeleri ve onu tahvilleri ve temettü-yatirimlar ödememek yetersiz kazançlarim üzerinden yasiyor. bugünün ekonomisinde yilinda zorlukla yapabilir ve karsilamak adil faturalari onu yatirimlarini
Marge onu parayla dikkatlidir. O biraz onu bütçeleme degisirse O koltukta nakit ödeme biliyordu ve disari yenilenmesi için yukariya geliyordu CD'nin biraz para aldi. Ama ayni zamanda o satin finanse sanki yeterince aylik ödeme için bulabildigim biliyordu. Sonuçta ona yatirimlarina faizleri öylesine düsüktü, o belki düsük oranli adresindeki sofa finans ebil de düsündüm.

Zaman Marge mobilya magazasi Ekim gitti ve "Faizsiz Finansman dedi isareti gördüm!" Diye sordu ne demekti. Satici finansmani 18 ay boyunca hiçbir faizi açikladi. It layaway üzerine ve Mobilya alirken magaza o vasil birakmak degil having gibiydi, ama devletin satis vergisi mobilya dogurtuldu ödemek gerekecekti. adl yüreklendirmesiyle, Marge o koltuklar uzanmis ile istedim bir kanepe ve kumas üzerinde leke koruma bulundu. O anlasma yapti. Ilk ödeme Aralik sonuna etrafinda nedeniyle olacakti.

Marge onun yeni divan 1650 $ maliyet 91,67 $ 18 ödeme olurdu anladim. She çok zorlanmadan, hiç diger "aciller" vardi varsayarak o ödemeler tutamaci ebil.

erken Aralik ayinda Marge ödeme nedeniyle ilk duyuru got. Bu magaza için "promosyon" elleçleme bir iyi bilinen finans sirketinden geldi. Ama miktari nedeniyle 144,50 $ oldu! Bu o disari onu aylik bütçenizin sikmak ebil ne ötesindeydi. She nasil bu oldu ve ne onu konuda yapabilecegi sordu.

orada Bir notu basitçe read satis toplam altindaydi hariç nakit islemle was sanki When I satis islem için evrak bakti, magazanin satisi yukariya yazmisti "FINANSE] [." Orada finansman açisindan hiçbir beyani idi. Herhangi bir evrak ki Marge kredi için basvuran isaret oldu. Evrak dogru onun adi, adresi ve telefon numarasi gösterilir. Ben tüm bunlar onun için kredi uzatmak için gerekli oldugunu varsayalim.

Ödeme Ilk haber nedeniyle "Promosyon sartlarini açiklamak yoktu." Satin 12 aylarca sifir faizle finanse edilmistir. Ve orada hesabinda bir 7,00 $ aylik servis ücreti idi. Marge gelecek eylem geri saticisi bir açiklama almak için gitmek oldu. Kisa bir tereddütten sonra, satis elemani tesvik alti ay çalistirmak sonunda magaza yer oldugunu söyledi. O kadar 18 ay söyleyerek kullanilmistir, o sadece alt promosyon her ay olarak ayarlayarak tutmaya unuttum geçti. Aslinda sadece 12 ay satis yapildi zamanla onu "promosyon" için müsaitti. That $ 137,50 için aylik ödeme iter. Sonra, orada "servis ücreti" eklenmesi idi.

Marge öfkeliydi. Satis elemanina ve ona satisi kosullarini yanlis vardi bill-satis belgeler o üstünde açiklik etmemisti. Marge satis elemanina belirtmek için yazili olarak ona is almak yalan söylüyordum hiçbirsey vardi. Ama onunla her yetiskin kizi alisveris almisti. She tanik vardi.

Marge ona memnuniyetine miktarini finanse dengesi off ödeyerek anlasmayi sonuna basarmistir. Saticisi sahsen o ödemek was gerekli $ 7,00 hizmet bedeli için onu tazmin teklif. O cömert bir teklif oldugunu düsündüm.

Bunu kredi ve zamaninda tüm benim ödemeleri yapmayi basarisiz, onlar bana 29% vasil faiz sarj gidiyorduk kept olsaydi "", "Marge told beni," hatirla. I disari bu anlasmanin istedim. " I isaret onu ki $ 7,00 servis ücreti ayni sey için tutarindadir ortalama denge finanse dayali olarak 10,18% yillik faiz. The "Faizsiz Financing" yil için "servis ücretleri" maliyet Marge $ 84 olacakti.

sen kabul ayartmisti yapiyorsaniz "Ücretsiz Finansmani" veya "Faizsiz Financing" sen YAPIN size düpedüz satin, göze alamaz Marge's yükün hatirliyorum istemek birseyler almaya. Bunu yapmazsaniz RUN diger yönde, en azindan onlari kabul etmeden önce tüm kosullari bildiginizden emin olun. Daha da önemlisi, bu anlasma kabul etmeden önce, satin alma ve finansman açisindan yazili oldugundan emin olun. Ne kadar finanse edilir? ne faiz At? Için kaç ödemeler? Neyle servis ücretleri?

"Free Finansmani söyledigin veya" Faizsiz Financing "Danger Ahead" olarak okunacagi Signs! "

No comments:

Post a Comment