Money - It Time bir Matter's

Bazi insanlar ama bol ihtiyari zaman si sayilmazdi karsiligi o zaman zevk. Diger insanlar Ancak ama asiri ihtiyari param hangi para zevk degil çok zaman. Birçok yönden, para ve zaman birbirine yakin baglantilidir.

Ben ilk zaman ve para arasindaki yakin baglantiyi tanidi hatirliyorum. Amaciyla, biz zorunlu 60 saatlik haftalik çalisma vardi is basinda önemli bir süre oldum. I sonucunda bazi oldukça önemli aile olaylari kaçirmak zorundaydi.

Ben çok güçlü ki benim zaman kontrol altinda degildi< hissettigimi hatirliyorum. O zamanin zamanlar bir an geçti gerçeklestirilen, o sonsuza gitti. Açikça bana ki karsiligi deger zamanimi önemli miktarda ticaret oldu. Ve Umarim iyi pazarlik yukariya ile biten was ikna olmamisti.

Benjamin Franklin, Amerika Birlesik devletlerde kurucu babasidir. the 1700's sirasinda o saygin mucit, devlet ve yazar. Ben nüfuzlu hem ABD ve Avrupa'da idi. O günisigi tasarruflar sefer halk kütüphaneleri köken yardimci, modern hava bürosu, elektrikli patlayicilar, Franklin soba ve bifokal gözlük, diger yenilikleri arasinda.

o genç iken Ben akillica karsiligi içine Zamaninin dönüstürmek çalisti. Baski evde o sahibi, çalistigi sert ve uzun saatler çalisir. O topluluk boyunca çaliskan isgücü örnek olarak ve biliniyordu nüfuzunu ve refahini yil yil sonucunda büyüdü. Aslinda bu öylesine iyi o tamamen uzakta onun gün-gün Mesleki isleri edinildi yas 42 adim basardi did. Bu noktada o zaman içine parasini dönüstürmek edebildi.

Seyler Ben getirmesi yas 42 sonra biz için en onu hatirliyorum seylerdir. Ben ki en etkili zaman yönetimi stratejileri iyi para yönetimi gösterdi. Diye ki akillica parasini yöneterek, o zamanini harcayabilirsiniz nasil için birçok ek seçenekler kazanmistir gösterdi.

We Ben'in örnekten güçlü ders ögrenebilirsiniz. Biz ilk karsiligi içine bizim zaman dönüstürebilirsiniz. Sonra, biz zaman içine paramizi dönüstürebilirsiniz. Peki bu ne demek?

Öncelikle, biz para içine ne zaman biz bir gelir için çalismak bizim zamanimiz dönüstürün. çogumuz için bu bizim ilk is belki olarak bizim teens biz bebegim ödenen getting baslamak de genç ile oturmak veya yarda çalisir baslar. Biz paycheck için bizim zaman ve çaba degisimi.

Ne yazik ki, birçok insan var ve durdurmak denklemin ikinci yarisinda tam asla.

Ikinci adim biz çalismaktan ve almak gelir üreten varliklar dönüstürülmesinde parayi bir kismini almaktir. Biz yatirim fonlari, hisse senedi, tahvil, gayrimenkul, biz gibi gibi sürekli bir süre içinde bunu varliklar bizim gelir genellikle yüzde 10 - bir kismi yatirim, bizim varlik noktasina büyüyebilir ki gelir onlar bize saglamak biz çalisma aldiginiz gelir fazladir. simdi özgürlük çalismak veya degil çalismak zorundalar beri zaman biz bu kilometre tasi ulasmak, biz zaman içine paramizi çevirdim.

Bu prensip kimseye is veya meslege executive, sekreterlik, manuel isgücü veya birisi tip geçerlidir herneyse. It tamamen non-ayrimci oldugu. Bile bir gencin temeli kurabilirken milyoner 100 $ a ay yatirim yaparak olmayi.

Ilginçtir, varliklari da parasiz olusturulabilir. The Beetles varliklarin bir portföy - kendi müzik albümleri - Gelir milyonlarca dolar ile saglamistir olusturdu. JK Rowling varliklar yaratti - Harry Potter kitaplari - bir milyar dolarlik yazar içine onu dönüyorsun. Birçok ortalama, siradan insanlarin daha küçük ölçekte dogrudan gelir üreten varliklar haline onlarin zaman ve çaba konverting benzeri aktifler yarattik.

Çogumuz ragmen seyler Ben Franklin basarili ayni tip gerçeklestirmek etmeyecegini de sözlerine kullanilan para ustalik ilkeler sadece güçlü bugün 250 yil önce oldugu gibi ayni. Kendi para master olarak, sizin zaman daha hiç mümkün düsünce için daha fazla seçenekler vardir bulabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment