Kredi ne zaman ödeme yapilmasi

kredi puani neden önemlidir?

Ilk seylerden ilk. It ideal, kisisel kredi puani ayri bir is kredi puan sahip olmaktir. sen sahsen maddi zorluklara varsa, isiniz kredi raporda yansitilir olmayacaktir. kisisel kredi raporundaki bir foreclosure varsa Örnegin, isinizi kredi rapor pristine edilecektir. isinizi altinda giderse Ayrica,, o kisisel kredi raporu ve darbe senin yetenek aileniz için ev satin etkilemeyecektir. Eger onlari ayri tutabilirsiniz Eger. Ancak, isinizi kendi kredi geçmisi olustura
Isiniz kredi raporu, yeteneginizi kredi almak etkileyebilir saticilardan ticari kredi almak ve potansiyel is ortaklari ile ticaret yapmak isteyen eger bile belirleyebilirsiniz. , Kurulmasi yönetme ve isletme kredi izleme, senin bankaci ya da potansiyel is ortagi ile rahatsiz konusma önleyebilirsiniz. Biliyorsun bahsediyorum tek biliyorum. "Biz sizinle is yapmak isterdim ama maalesef ..." Ve hiçbir sirket için yeni yönü için yeni bir stratejik plan gelistirmek daha kötü ve daha sonra idam mümkün olmayan veya finansman olamiyorum çünkü insanlar çalismak rahatsiz çünkü. Nasil kredi bilgilere erismek için? Iki siteleri I Ziyaret öneriyoruz dnb.com ve experian.com are. onlar firmanizin mevcut bilgi varsa Hem gösterecektir. Ayrica kurmak nasil ve isinizi kredi kurmak tavsiyeler ve hizmetler bir sürü sunuyoruz. Dahil:

- Atama Firmaniz bir Dun & Bradstreet numarasi (Dun & Bradstreet isletme kredi bilgi saglayarak için endüstri lideri) - bir kredi geçmisi ödeme geçmisine dayali - isiniz için bir FICO skor gibi bir PAYDEX skoru (gelistirin gelistirin). 100 1, 100 mükemmel bir skor olmak degismektedir. - Kaynaklar sen kurulmasi mail uyarilari Nasil kredi raporu anlamak kredi puan degisiklikleri izlemenize yardimci olmak puaninizi - artmak yardimci? Orada dahil isiniz kredi raporu görünecektir birkaç kategoriler ama sinirli degildir:

Ödeme kosullari içinde yapilmis ödemeler - Yüzde - Sayi toplama - Finansal tablolar - Suit, Liens gönderilmis ögeler ve kararlar - Sizin genel D & B derecesi

o su an size yardimci olmasa Her isletme kendi kredi geçmisi kurmaya çalisan baslamasi gerektigini, kesinlikle ileride ihtiyaciniz olacak ve 90 kredi ihtiyaciniz varsa o da bir kredi geçmisi kurmayi denemek için geç olacak gün. Ayrica, kredi, adil bir yil hatalarini kontrol kez kisisel finans uzmanlar kendi kredi dosyasi çekerek öneririz olarak isiniz kredi için ayni yapmaliyim izlenmelidir. it yillik check-up kredi için begenmek firmanizin saglamak Think iyi finansal sagligidir.

1 comment:

  1. İyi günler seyirci,Ben Monica sanmartin bekar bir anne.Türkiye'den,Bu büyük orta için ilan veren bu kullanmak istiyorum Olan Bay Daniel James gerçekten Tanrı ailem gönderildi,Birkaç ay geri ben bir kredi arayışı oldu Ben 3.000,00 $ kandırdı edildi internetten,i de ondan bir kredi var bir jane Carlos tarafından yapılan bu borç hakkında bir yazı tanışmadan önce ben asla internette bir kredi için geçerli olacaktır hiç düşünmemiştim, sonra ben tekrar denemek aldı,kredi işlendikten sonra ben yaptım bankacılık ayrıntıları sormak oldu ve benim en büyük sürpriz ben bir kredi verildi $45,000.00 İlk başta onaylamak için bankaya gelene bir şaka olduğunu düşündüm.ve doğru, neşe ile boğulmuş oldu.Bu yüzden her kim bir kredi arzu ve para geri ödeme kapasitesine sahip istiyorum son anda başvurun E-posta:(swiftcreditplc@yahoo.com) ve benim tanıklığının bir ger olacak.

    ReplyDelete