Emekli Ögretmenler ve Sosyal Güvenlik

ne senin Sosyal Güvenlik Faydalari açtiginizda emekli are biliyor musun? nasil devlet Emekli Sandigi isleri biliyor musunuz? evet ya da hayir, okumaya cevabi verdiyseniz.

Zorunlu tüm ögretmenlerin bir Devlet Emeklilik almak içindir. Bunu içine ayda bir ve okul ilçe ödemek - sizinle baglantiniz ödemenizi eslesir.

Zaman emeklilik yasi yürürlüge formül kullanabilirsiniz içine emeklilik miktarini - seçip aylik emeklilik ödeme olacak belirlemektir konulur gelir. Bu ödeme automatically size Kali
SSK ögretmen ile sorun ikinci bir is karismadigi sürece ögretmenlerin SSK içine ödemek kalmamasidir. Bu noktada sosyal güvenlik para azaltilacak.

Devlet Pension ile her kisi Ölen es dan Sosyal Güvenlik alamazsiniz - veya bir bosanma durumunda - normalde hakki olan 50% alamazsiniz. Emeklilik Sosyal Güvenlik küçükse - Sen Sosyal Güvenlik miktari ve Devlet Emeklilik arasindaki farki alacaksiniz.

Örnegin: Esim dolar Sosyal Güvenlik itibaren bir ay $ 2,000.00 aliyordum. Normalde I ayda $ 1,000.00 dolar aldiktan olacakti ama Sifremi Devlet Emeklilik yarari and my Sosyal Güvenlik aylik yarar geçerli fazla para aliyorum - büyük yagli sifir. I az para aliyordum Eger, benim Devlet Emeklilik ve Sosyal Güvenlik arasindaki fark ödenecek.

Orada Mevzuat simdi Washington'da bu yasanin degistirilmesi için mücadele ediyor. Kocam tüm hayati çalisti ve Sosyal Güvenlik Sistemi içine ödedi. Ben diger esler gibi hakki olmalidir - kim Devlet Emeklilik yok - Bana hak kazanirlar Sosyal Güvenlik faydalari almak için.

önce diger jobs çalisirken I herhangi automatically benim ödemek checks düsülür edildi Sosyal Güvenlik faydalarinin alamazsiniz - sirasinda - ögretiminde benim kariyer sonra yürürlüge girdi. ödeme çekleri kesilir oldu bütün para bitti - sonsuza dek kaybetti.

benim esya gönüllülük için tesekkürler. Lütfen çesitli konularda benim birçok diger makaleleri okumak için çekinmeyin.

Copyright Linda E. Meckler 2007

No comments:

Post a Comment